ELLERİN OLDUN, DEĞİL Mİ?

Zihnimden neredeyse silindi. Yok gibi, hiç olmamış gibi. Sanki hiç gelmemiş gibi. Ama o eller çıkmıyor aklımdan. Elleri sevgilinin; aldığım masaüstü süsü olan müzisyen şirini tutarken, gitarın sapını kavrarken, saçlarını düzeltirken,
bardağı alıp dudaklarına götürürken, elimi tutarken, yumruğumu avucunun içine alıp ısıttığı anda birlikte yürürken, "diğer elini cebine sok" itaatini hipnoz olmuş gibi bozulmadan uyguladığım an ondaki elim elinin içinde ısınırken, otobüs beklerken ilk ve son kez bana sarıldığında belimde hissederken, işte öylece durup otobüs beklerken elleriyle.
Keşke hep öylece durup otobüs bekleseydik. Günler, aylar hatta yıllar geçseydi, biz otobüs bekleseydik. Unuttum onu, elleri kaldı. Eller unutulmazmış meğer, bunu bana kimse söylememişti. Hep "unutursun" demişlerdi.
Onun yerine başkasını koyamam -kimse kimsenin yerine kimseyi koyamaz-, ama ellerinin yerine zihnime başka elleri koyabilirim. İşte o güne kadar elleri zihnimin içinde, zihnimi kurcalıyorlar, yokluyorlar arada. Bir gün biliyorum, ellerini zihnimden atacağım. Muhtemelen şu an başka elleri tutan o elleri zihnimde tutmak istemiyorum. Zihnimi kirletiyorlar. Ama istesem de istemesem de şimdilik oradalar.
-----o-----o-----o-----o-----o-----o-----

Ya da gel al götür ellerini. Yapabilir misin? Yapamazsın değil mi? Yapabildiğin tek lanet olası şey kendini alıp gitmek oldu, ötesini yapamazsın. Zihnim bana ait, oradan bir şey alamazsın. Zihnimin penceresinden ellerini aşağı atmak isterdim.
Sen de şimdi, daha ben varken zihnine giren diğer ellerle uğraş. Eller seni benden fazla sevecek zannediyorsun, et. Ama sen o elleri sevemeyeceksin. Zor gelecek. Çok uğraşacaksın. Ha beni de sevememiştin çok yabancılık çekmeyeceksin belki o yüzden. Ama aramızdaki fark daha da belirginleşecek. Benim zihnimde senin ellerin, senin zihninde de senin ellerin var. Benim zihnimde parmak uçların, senin zihninde ellerin her uzvu var. Çünkü senin zihnindeki ellerin elleri var, yüzü var, gözleri var, dudakları var, vücudu var, saçları var, adı var. Eller seni üzmesin. Umarım benim kalbim kadar severler seni o eller.
Eller unutulmazmış meğer, bunu bana kimse söylememişti.


Yorumlar

Popüler Yayınlar