2017'ye sevgilerle

2017. Geldiğin ilk günden beri senden nefret ediyorum, daha önce hiç söylemiş miydim?
Seni sorumlu tutuyorum yaşadığım her kötü, sevimsiz şeyden. Ayrıca ilk defa bir yılla konuşuyorum. Sanırım bana deli diyecekler, "desinler değişemem".
2016'yı benden nasıl çalabildin? Doğrusunu istersen çok da matah bir yıl değildi ama seviyordum, sevmiştim. Tam alışmıştım, ısınmıştım, benimsemiştim ki sen geldin. Ne de çabuk geldin, ah. Bırakmadın ki azıcık mutlu olayım. Öyle kötü geldin ki berbat bir yıl olacağın gelişinden belliydi. O ne kibir, o ne nefret, o ne çirkinlikti. Elimde olsa ben 2016 yılıyla yoluma devam ederdim. Ama maalesef öyle bir şansım yoktu. Ya 2016'da kalıp ben de onunla bitecektim ya da seninle yolculuğa devam edecektim. Yolculuğa devam etmeyi seçtim ama yol pek de ağaçlıklı, ferah yollardan değildi. Çiçek bahçelerinden geçmiyorduk ve her an aracın lastiği patlayacak gibiydi. Yol boyunca homurdanan araç hiç susmadı biliyor musun? Bunu yapmaya hâlâ devam ediyor. Henüz seninle yolumuzu bitiremedik ama neyse ki az kaldı değil mi? Ne olur üç ay daha en azından bu seyirde git ve ne olur aracın lastiği patlamasın! Son virajda çiçek bahçelerinden geçsen, yeşil yapraklar arasından parıldayan güneşe selam verebilsek ne olur? Güzel günlere seninle varamayacağımı biliyorum ama herkesi yolculuğa çıkarmanın tek bir sebebi var; güzel günlere bizi yaklaştırmak. Bazılarını belki güzel günlere getirmişsindir ama görevin burada bitmiyor. Senin görevin güzel günlere taşımak, oradan daha güzellerine, daha güzellerine ve daha da güzellerine... Beni henüz o güzel günlere taşıyamadın. Bunu beceremeyeceksen yavaş yavaş 2018'den medet umacağım. En azından sağ salim yaklaştırmanı diliyorum. Ne olur üç ay dayan. Senden daha fazla nefret etmek istemiyorum, anla beni. Sevgilerimle.

Yorumlar

Popüler Yayınlar