Birkaç iyi 'kavram'

Sevgi

Evet büyüdükçe insanlara biraz güvenimi kaybetmiş olabilirim, ama birçoğuna sevgimi kaybetmedim. O yüzden sevdiğim insanlara her fırsatta sarılmak istiyorum. Sarılıyorum da. Başta anneme. Çok üzüyorum onu bazen. Sonra kendime kızıyorum. Sarılınca moralini düzelteceğimi umup, sarılıyorum. Bana da, ona da iyi geliyor. Tavsiye ederim.

Umut

Bir zamanlar sadece oyuncak bebeğimin adıydı. Hatta kel olduğu için 'Armut' diye değiştirirlerdi, ağlardım. Gün geldi, büyüdüm. Armuttan ziyade, içimdeki çoğu umut hep kelekti artık. Bunun yanında umut dolu bir kalbim de vardı tabii. Bir çok güzel çiçekli böcekli umudum oldu. "Allah sevdiği kuluna eşeğini önce kaybettirir sonra buldurur" derler ya şimdi de öyle şeyler yaşıyorum. İstediğim bazı şeyler vardı, imkanlar el vermediği için olmayacak gözüyle bakıyordum. Ama imkanlar imkanlılaştı kendiliğinden. Şu da bir gerçek; büyümek ve hayata tutunmak gerçekten zormuş. Ama ben artık inanıyorum, mutlu olduğum yerde olacağım sonunda. Mesleğimi değiştirmek belki yarayacak bana. Belki yanlış bir şey de yapabilirim, daha mutsuz olabilirim. Ama onu da düzeltirim ben evelallah, inanıyorum. Herşey güzel olacak ya, sabret Simge.


Tesadüf

Şu aşağıdaki de aylar önce bir sabah gözlerimi açtığımda karşımda gördüğüm tesadüfi bir görüntüydü. Hemen fotoğrafladım. Çok yakıştı buraya.

İki kalp.
Özgürlük

Not found 404 error


Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar