Tamamdır!

Sonunda diş tellerimle mutlu ve huzurluyum(!). Sonunda o olayı da hallettiğim için mutluyum aslında. Ama artık eskisi gibi yemek yiyemediğim için çok zorlanıyorum. İlk günler diye mi nedendir bilmiyorum şu an. İlerleyen zamanlarda düzene girip girmeyeceğini göreceğim. Normal şartlarda yumuşak şeyleri yiyebilmem lazımken değemiyorum bile ağzıma. İki gündür sıvı ve eşdeğer şeylerle besleniyorum. Ya da dişlerime değdirmeden yutacağım ekmek parçaları yiyorum. Bu olayı hallettik.
Şimdi beklediğim bir diğer olay iş bulmak. Hala tek bir geri dönüş alamadım. Sabırla bekliyorum. Bu arada eğer kilo vermek istiyorsanız diş teli taktırın diyeceğim. Şaka tabii, sorununuz yoksa sağlam dişlerle yola devam. Şunu diyeyim insanın iştahını bile keser bu meret. Benim gibi pisboğaz insanın da sonu bu olur. Zayıfım ama abur cuburdan öte durmuyorum. Onu geçtim ekmek arası götüüüürrr yapardım ne güzel, yanında da kola mis. Ama en az bir-iki sene boyunca tüm bu alışkanlıklarımı bir kenara bırakıyorum üzüntüyle. Dışarıda hayatta yemek yemem ben artık. En azından alışana kadar yemem, yiyemem. Evde bile nasıl yemeye çalışıyorum bir görseniz. Yiyemiyorum da tam olarak zaten. Zor bir süreçteyim. Hadi bakalım.
(Alın size telli kız videosu, aşağıda. Uvv beybiii, dişli hatunmuş vooo!)

Yorumlar

  1. Madem ki diş olayını hallettin, iş olayını da halledersin sen. Unutmayalım ki; referansla bulunan işler daha verimli oluyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar