Ben bir ceviz ağacıysam...



Ceviz ağaçları vardır, yeşildir. Büyüktür. Küçücük cevizlerin olduğu koca ağaçlardır. Verdikleri meyveler -yani cevizler- lezzetlidir. Özellikle tazeyken çok daha öyledirler. Bazen gerçekten görürüz onları herhangi bir yerde. Bazen belki de bir yerde bir çocuk, arama motoruna 'ceviz ağacı' yazar ev ödevi maksatlı. Mesela belki de benim çocukluğumdaki gibi arka bahçenizde heybetli bir ceviz ağacı yükseliyordur. Belki küçük dostlarınızla beraber kömürlüğün tepesine zar zor tırmanıp ceviz ağacının oralarda dolaşmışsınızdır küçükken. Ya da balkonunuza kadar uzanan dallardan cevizleri toplayıp afiyetle yemişsinizdir.

Ben şimdi gecenin bir vakti, ceviz ağacına neden vurgu yaptım? İnanın bilmiyorum. Sanırım bazen anılar insanın içinden fırlıyor. Nerede ve nasıl olduğu hiç belli olmuyor. Uzun zamandır taze, şöyle yaş, dalından yeni kopmuş bir ceviz yiyemememden kaynaklanmış da olabilir bu. Birden çocukluk anılarım depreşti. Ceviz ağaçları güzeldir.

Yorumlar

  1. Benim aklıam da Gülhane park geldi nedense..

    http://www.vidivodo.com/520589/cem-karaca-_-ben-bir-ceviz-agaciyim

    YanıtlaSil
  2. video için teşekkürler bu şarkı zaten unutulmaz ki hep ceviz ağacı diyince aklımıza gelir :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar