Geleceği silmeliyim.

Onunla bunları konuşuyor olmak gerekirdi:
Bunca yalanın ortasında, tek gerçeğin 'sen' olduğuna inanmamı bekleme. Bu çok zor. Bunca yalanın ortasında tek gerçek benim sevgim olabilir mi? Buna ben cevap veremem. Bunca yalanın ortasında tek gerçek beni sevmen olmalıydı. Zaman ilerledikçe beni çokça sevmen olmalıydı. Geçmiş geri gelmiyorsa, geleceği silmek gerek. Kafamdaki seninle olan geleceği yani. İnandırsaydın keşke. İnandırabilseydin. İnandıramasan bile, bunu istemiş olman inandırırdı zaten beni. Artık yavaş yavaş azaltıyorum seni. Şeker hastasının şekeri azaltması gibi düşün beni. Azaltmalıyım seni. Kanıma dokunuyorsun. Sen gelmedikçe, kanıma dokunuyorsun.

İyiki de bunları konuşuyor değiliz onunla. Kırardık birbirimizi galiba. Dökerdik.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar