Çilekli.

Mia isimli sevimli arkadaş beni mimlemiş bulunmakta. Yazmak için (cevaplamak için) geciktim, bu yüzden özür diliyorum kendisinden ve hemen başlıyorum:

Mim bazı sorulardan oluşuyor. Soruları cevaplayarak mimi yazmış oluyormuşuz. Hem güzel, hem zevkli.

1- Şehir dışında bir yürüyüşte nefis çileklerle dolu bir tarlaya geldiniz. Mideniz guruldamaya başladı ve etrafta kimsecikler yok. Siz ve bedeva öğle yemeği arasında sadece bir çit var. Çitin yüksekliği ne kadar?

SmG: Sanırım belime geliyordur. Ben de üzerinde bulunan tahtaların arasına basarak kendimi tarlaya atıyorum. 


2- Bahçeye girdiniz ve çilekleri yemeye başladınız. Kaç tane çilek yediniz?

SmG: Meyveyle aram olmadığını varsayarak, ama çileklerin hatırını ve acıktığımı göz önünde bulundurarak -ki fazla meyve sevmememe rağmen çileğe karşı koyamam- 7 - 8 tane yiyorum.

3- Birden çileklerini çalmakta olduğunuz çiftçi ortaya çıktı ve size bağırmaya başladı. Kendinizi savunmak için neler derdiniz?

SmG: Önce onlar bana saldırdı, ben de kendimi korudum bayım/bayan. Sadece bir kaç tanecik. Helal mi he helal mi söyle, helal ettim de nolursun!


4- Tüm olan biteni bir kenara bırakıp söyleyin, çileklerin tadı nasıldı? Ve çilek çalma maceranız sona erdikten sonra kendinizi nasıl hissettiniz?

SmG: Çilekler harikaydı, gayet organikti. (Hatta o kadar organikti ki, bir ara yerken "acaba içinde - dışında kurt var mıydı yeaaa?" diye bile düşünmeden edemedim.) Ama kendimi o kadar suçlu hissettim ki çiftçinin önünde gözlerim doldu ve hepsi boğazıma dizildi :(

Okuyan tüm dinleyicilerime yollamak istiyorum, mümkün mü? Ricam üzerine eğer yazan olursa linki bekliyorum :)


Mia, teşekkürler çok. Mutlu oldum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar