Bugünlerde ben...

Bir şey olduğunda daha kötüsü olacağı hiç aklıma gelmiyor ve çok stres yapıyorum. Daha sonra başıma daha kötüsü geldiğinde "Daha öncekiler neymiş ki?" diyorum. Sonra da aklıma şu geliyor; "Tamam, sakin, daha kötüsü de olabilirdi. Bu ne ki aslında?". Ben şu stres huyumdan, en ufak şeyi gözümde büyütme huyumdan çok bıktım. Ama yapamıyorum işte. Olmuyor. Kendimi değiştiremem ki. Yine de yapmak istemiyorum böyle şeyler. Bir gün hastalanmaktan çok korkuyorum. Çok. Hiçbir şey sağlıktan değerli değil, hiç bir şey sağlık kadar önemli değil. Evet.
Bugünlerde hiç rahat değilim. Sürekli diken üstündeyim. Bunların bitmesi için bir haftam daha var. Demekki şu hayatta iş sıkıntısı çektiğim günler de olacakmış. Evet, ben çömez bir işçiyim.

Yorumlar

  1. İnsan ömründe bazen amelelik de yapabiliyor. Ama sonrası hakettiği yer oluyor..

    YanıtlaSil
  2. evet, en azından o amelelikten çok şeyler kazanabiliyor, bunu gördüm ben de.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar