Öğret

Bana biraz yaşamayı öğretir misin? Söz bir daha rahatsız etmeyeceğim. Sadece yaşamayı, sevmeyi öğret bana. Sevilmeyi de bilmiyorum ben. Bana öğretir misin? Senden başka kim öğretebilir bana bunları? Peki ya sen? Duyuyor musun? Bana biraz yaşamayı öğretir misin? Gitmek istemiyorum buradan. Terk etmek istemiyorum kendimi. Öğret bana. Her şeyi en başından... Sanki yeni doğmuşcasına, en başından öğret bana her şeyi. Bekletme beni, bul beni, öğret bana. Yardım et bana. Gözlerine baktığımda tüm bildiklerimi unutmak, yeni baştan öğrenmek istiyorum her şeyi. Bak bana. Gözlerime. Gözlerini göster bana. Yaşın yaşım olsun. Beraber büyüyelim. Yaşım yaşın olsun. Yaş olsun üstüm başım, tepemdeki bulutla, yağmurla dost olayım. Öğret bana. Koşmayı öğret yağmurda. Ben de sana yağmurda koşarken çamurlara düşmeyi öğreteyim. Her şeyi öğret bana, ben de sana. Sil beni. Sil, tekrar yaz sonra. Oku. Anla. Beni bana anlat sonra. Baş ucumda masal anlatan anne gibi. En sevdiğimiz masalı seçelim sonra beraber. Benim ol, bana senin olmayı öğret. Seninle olmayı öğret bana. Bir olmayı öğret. Seni öğret bana, seni.

Yorumlar

  1. Sen olağanüstüsün. Bu yazın kısa ama, ciltler dolusu kitaba bedel biliyor musun? Farkında mısın?

    YanıtlaSil
  2. ooo yorum beni benden aldı doğrusu. teşekkür ederim böyle görmüş olmanız benim için çok farklı ve çok hoş bişey.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar