Büyüyoruz şaka maka...

Durdurmak istiyorum ben, büyümek istemiyorum daha fazla. Her yıl, bir yaş daha büyüdükçe insanların sizden beklentileri daha fazla oluyor. Sorumluluklar artıyor. Küçükken büyümek isterdik, geleceği görebiliyor olsaydık bunu ister miydik? Hem geleceği öngörebilseydik çocuk mu olurduk sanki?


Her neyse. Nerden geldi bu aklıma, şuradan geldi; çevremde herkes evlenmeye başladı. Tüm arkadaşlarım sırayla evleniyor, evlenmeyen nişanlanıyor, kimisi çocuk yapıyor. İçimden diyorum kendi kendime "Ulan, bu kadar büyümüş mü ki bu evleniyor? Vay anasını ya işe bak!". Kendimi o aşamada düşünüyorum da, yok olmuyor, hayal bile edemiyorum, çok güç. Ama sahiden, şaşılacak birşey yok, yirmili yaşlara gelindiyse olacak böyle şeyler. Artık çok şükür mü dersiniz, kaçınılmaz son mu dersiniz bilemem. Kişiye göre değişir. Mesela benim görüşüm; yirmili yaşların başı evlilik için çok erken.
 Neyse ya, evde kaldığımı belli etmeyeyim bari böyle erken merken diyerek. Şaka bir yana, mesut olsunlar canlarım. Herkes adına çok sevindiğimi söylemeliyim. Ben de evde kalışımın şerefine bir cigara mı yaksam hı?
Bu arada, evlenmeyi düşünen düşünmeyen, saçma bulan, hoş bulan kim varsa (bayan olaraktan yani) illa gelinlik modellerini karıştırmış, içinden kendine bir tanesini beğenmiş, ya da fikir almıştır sağdan soldan. Her genç kızın hayalidir gelinlik giymek derler ya, çoğunlukla doğru kabul ediyorum bu sözü. Benim de kafamda var bir model. Öyle işte, garip.

Not: Sigaaaaara sağlığa zararlıdır. Sigaaaaara öldürür! Sigaaaara süründürür. Sigaaaara içenlerde bunama, kalp ritm bozuklukları, sakarlık, patavatsızlık, beyin fonksiyonlarında işlevsizlik, ağızda koku, dişlerde sararma, saçlarda dökülme görülebilir. Sigaaaara içmeyelim, içenleri uyaralım, içmeyenleri pasif içici yapmayalım, aktif içici ise hiç yapmayalım. Huh, beni mi dinleyeceksiniz sanki, bu kadar.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar