Çözemedim bu işi, psikopata bağliyciiim!



Yahu kim bu? Kim kim kim? Yeni bir telefon sapığım mı peydah oluyordur nedir, anlamadım. Hayır, sapıklık yapsa anlarım bir derece. Çaldırıp kapatıyor azizim. Ama bir kere yapıyor bunu da gün içinde. Anlamış değilim. Bu kişi sanırım "gel bana bir telefon sapıklığı yap" demek istiyor bana. "Ara beni, öptüm seni!" de diyor olabilir. İyi de yani, 'kontör yok bende be yavrum her kimsen' demek istiyorum ben de. Amacı bir anlasam. Ama bayağı bayağı kaydetmiş listesine beni. Canı sıkıldıkça çağrı atıyor. Geçen bayramda atıyordu çağrıları, şimdi az önce oldu.
Bazen de düşünmüyor değilim ya tanıdıksa diye? O kişi tanıdık olsaydı ve bunları okursaydı rezil olurdum herhalde. Bir de numarası daha önce bende olan ve benim sildiğim biriyse? Ya öyleyse... Düşündüm de şimdi, garip olurdum be. Ama imkansız denilecek kadar küçük bir ihtimal ki bu. Çünkü hattım o kadar eski değil. Turkcell'in telefon rehberine de kayıtlı üstelik. Ama ne o adı, ne de soyadını ta-nı-mı-yo-ruuum. Of ama yaa!
Cidden çok merak ettim bir mesaj mı şettirsem? Üf aman be, böyle telefon sapığı mı olur? Bir dahakine hemen açacağım telefonu da kontörü gitsin, oh olsun.
Kafayı yedim kim bu diye bir aydır!

Yorumlar

Popüler Yayınlar